2020ko jaurnaldia

Industria 4.0-ren erronkak COVID-19 aurrean

Eguna eta ordua

2020ko abenduaren 3a, 10:00etatik 12:00etara

Lekua

Online

Merkatu- eta marketin-jardueraren digitalizazioa

“Zalantza” hitza da beharbada krisialdi hau hobekien definitzen duena, ez dakigu zenbat iraungo duen zehazki, zein diren krisialdia gainditzeko neurri onenak edo nolakoa izango den egiaz “normaltasun berria” deitzen dioten hori.

Prozesu honetan, rol protagonista hartu du eraldaketa digitalak, gertakari disruptiboak direla-eta enpresak duen erantzun-gaitasuna sendotzea ahalbidetzen baitu, jarduera eta interes-taldeekin izan beharreko komunikazio-fluxua atxikiko direla bermatuz.

Jardunaldi honetan egiazko eta hurbileko kasuak ezagutuko ditugu; izan ere, kasu horietan, Industria 4.0ko teknologia gaitzaileak sartzearen ondorioz, enpresek merkatu- eta marketin-jardueraren digitalizazioaren erronkari aurre egitea lortu dute COVID-19ari erantzunez.

Ikuspuntu praktiko batetik begiratuta ikusiko dugu 4.0 digitalizazioa Arabako ETEen eskueran dagoela.

Agenda

 

10:00 - Ongietorria eta jardunaldiaren aurkezpena

  • Mª Pilar García de Salazar Olano – Arabako lehen Diputatu Nagusiordea eta Ekonomia Garapenaren, Berrikuntzaren eta Demografia Erronkaren saileko Foru Diputatua.
  • Gabriel Uriarte – Araba 4.0ren ordezkaria

10:10 - Industria 4.0; industriaren erronkak COVID-19a dela eta

  • Bezero eta hornitzaileekin izan beharreko komunikazioa bultzatuz kolaborazio-plataformen bidez. Joseba Guinea, SEGULA taldeko PLM account managerra.
  • Industria eta errealitate areagotuko teknologia bezeroaren zerbitzura; RPK kasua eta TECNALIA. Ana Moya, ICT TECNALIAren dibisioko I+Gko proiektuen kudeatzailea.
  • Marketineko eta salmentetako digitalizaziotik digitalizazio oso batera industria-enpresa batean. Guillermo Guinea, GUARDIAN zerbitzuko gerentea.
  • Dibertsifikazioa aztertzeko zerbitzu berria. DORLET.

10:50 - Tecnologia 4.0: Merkatu- eta marketin-jarduerarako erremintak Covid-19aren garaian

  • Merkatu- eta marketin-jarduera aktibatzeari aplikatutako estrategia digitalak. Ivan Moreno Fdz. de Leceta, KAI MARKETING LAB enpresaren CEOa eta sortzailea
  • AHOTSAREN ingeniaritza industriaren zerbitzura. Blanca Romero, NATURAL VOX enpresaren zuzendariondokoa.
  • Bezeroak fidelizatzea, ardura informazioarekin. Txema Fernandez, GRUPO INT enpresaren sistema-administratzailea eta zibersegurtasun-arloko aholkularia.
  • Zure enpresa errealitate areagotuaren eta errealitate birtualaren bidez telegarraiatuz. David Quintana, BIHARTECH enpresaren sortzaileetako bat.
  • Marketinerako teknika digitalak: Errealitate birtuala eta 3D bisualizazioa salmenta-erreminta gisa. Mikel Hervás, SEE YOU ZOOM enpresaren komunikazioko arduraduna.
  • Produktu eta zerbitzuen birtualizazioa urrutitik kudeatzeko eta saltzeko. Iker Ordoño, ARKIKUS enpresaren zuzendari exekutiboa.
  • Nola optimizatu komunikazio eta erakartze digitala industrian. Javier Martinez de Lahidalga, IBERMÁTICA enpresaren eraldaketa digitaleko aholkularia

11:45 - Galderak eta eskaerak

12:00 - Jardunaldiaren amaiera

 

Antolatzailea

Laguntzailea