Berriak

Erabakiak hartzeko prozesuan datua txertatzen
27 iraila, 2021
Zibersegurtasunaren garrantzia industrian
25 urria, 2021

Kasu arrakastatsuak: ITVasa-k aurrez hitzordua hartzeko sistemak hobetu ditu Naturalvox laguntzaile birtualarekin

ITVasaren zentroek lortu dute aurrez hitzordua hartzeko sistemak nabarmen hobetzea, Arabako Naturalvox enpresaren ahots bidezko laguntzaile birtualaren adimen artifizialari esker.

Telefono bidezko arreta-zerbitzuak benetako iraultza bizitzen ari dira, ahots bidezko laguntzaile birtualen eta adimen artifizialaren etorrerari esker. Horren erakusgarri ITVasa sozietatearen aldez aurretiko hitzorduaren zerbitzua; izan ere, Arabako Naturalvox enpresaren teknologiari esker, bezeroei eskaintzen dien arreta hobetu ahal izan du, bere baliabideak optimizatzeaz gain.

Lerro hauen gainean dagoen bideoan azaltzen den bezala, galdera bat egingo zaio deitu duen pertsonari: “Zertan lagun diezazukegu?”. Hortik aurrera, erantzunaren arabera, sistema gai da automatikoki erantzuteko edo deia birbideratzeko zuzenean erantzuten duten operadoreei.

Hizkuntza naturalaren prozesamenduan oinarritutako adimen artifizialeko teknologiei esker funtzionatzen du horrek guztiak. Irtenbide hori bateragarria da Espainiako hizkuntza koofizialekin, eta, gainera, eremu geografikoetako azentuak sartzeko gai da.

Irtenbide hori IATko zentro bati aplika dakioke, kasu honetan bezala, baina aldez aurreko hitzorduaren edozein zerbitzutan (kirol-zentroetan, mediku-kontsultetan, herritarren zerbitzuetan…) edo erreserba-zerbitzu guztietan (ekitaldiak, turismo-sektorea, etxez etxeko entregak…) ere ezar daiteke.